Home > Wachtwoord vergeten
Let op! Het wachtwoord 
 moet identiek (dus met dezelfde hoofdletters en 
 kleine letters) worden ingegeven, anders wordt het niet geaccepteerd.
Lukt het niet, probeer het wachtwoord dan nog eens maar dan met andere 
 hoofdletters/kleine letters.
Als u met SnelStart Plus werkt, dan kan 
 de administratie met een eigen wachtwoord voor elke gebruiker beveiligd 
 worden.
De gebruikers moeten dan hun naam én hun wachtwoord opgeven voordat de 
 administratie wordt geopend.
Als u het wachtwoord niet meer weet, vraag dan de beheerder om in te loggen en uw wachtwoord wijzigen.
Is de beheerder het wachtwoord kwijt, 
	 dan kan de beheerder tijdens kantooruren (zie Abonnementsbepalingen 
	 voor openingstijden) de helpdesk van SnelStart bellen.
	De helpdesk medewerker kan tegen vergoeding het wachtwoord verwijderen.
Werkt u niet met SnelStart Plus, 
 dan kan de administratie met een algemeen wachtwoord beveiligd worden.
De gebruikers moeten dan het algemene wachtwoord invoeren voordat de administratie 
 wordt geopend.
Als u het wachtwoord niet meer weet, kunt u tijdens kantooruren de helpdesk 
 van SnelStart bellen.
U dient daarbij een aantal voorbereidende stappen uit te voeren:
Op het moment dat u de administratie wilt openen krijgt u een inlogvenster. Hierin drukt op op [F12].
U krijgt dan het venster Wachtwoord vergeten 
	 te zien.
	Hierin wordt een code voor SnelStart getoond; deze code is iedere keer 
	 dat u dit venster opent anders.
Let 
 op! Het heeft geen nut om de code op te schrijven en het venster 
 af te sluiten en daarna de helpdesk van SnelStart te bellen!
Opent u het venster dan opnieuw, dan wordt een andere code getoond, waardoor 
 de afgegeven pincode niet werkt.
Bel nu de helpdesk van SnelStart, de helpdesk medewerker geeft voor de code die u nu getoond wordt een pincode af.
Voer de pincode in het venster Wachtwoord vergeten in en klik op OK, het wachtwoord wordt verwijderd;
U kunt 
	 een nieuw wachtwoord ingeven.