Home > Diverse informatie > Algemeen > Mogelijkheden SnelStart Plus
Tip! Klik op een van onderstaande links voor veel gestelde vragen over dat onderwerp.
Importeren: Klanten, leveranciers, artikelen en boekingen 
	 importeren, de meest voorkomende bestandsformaten kunt u importeren.
 
Lijsten 
	 en Grafieken maken: Zelf bestaande lijsten 
	 wijzigen of nieuwe lijsten aanmaken, werken met lettertypes, plaatjes 
	 en formules en uitgebreide mogelijkheden om grafieken te maken van 
	 omzetten per klant, per artikel of per omzetgroep. Vergelijkingen 
	 over meerdere jaren zijn hierbij mogelijk.
 
Extra 
	 velden en kaartenbakken maken: De standaard klanten- leveranciers- 
	 artikel- en grootboekrekening-gegevens uitbreiden met tekst- foto- 
	 datum- valuta- memo- en/of getalvelden. 
	Kaartenbakken maken en beheren: Naar eigen inzicht kaartenbakken aanmaken. 
	 Per kaart opslaan van gegevens in tekst- foto- datum- valuta- memo- 
	 en/of getalvelden. Relationele kaartenbak met koppelingsmogelijkheden 
	 naar eigen SnelStart-kaartenbakken of de SnelStart klanten- leveranciers- 
	 artikel- en grootboekrekeningkaartenbakken.
 
Kaarten 
	 kopiëren in onderhoudvensters met een sleutelveld. Wilt u een 
	 nieuwe artikelkaart aanmaken, dan kunt u dat ook doen door eerst een 
	 bestaande kaart met veel dezelfde gegevens te kopiëren en daarna aan 
	 te passen.
 
Een reeks 
	 kaarten verwijderen in onderhoudvensters.
 
Gegevens uit keuze- en invoertabellen 
	 (zoekvensters, historische overzichten enz.) exporteren 
	 naar andere programma's, 
	 bijvoorbeeld (een selectie van) uw artikelen naar Microsoft Excel. 
	 U doet dit door ze in eerst SnelStart via het 
	 snelmenu te kopiëren naar het klembord van Windows en dan in de 
	 andere toepassing te plakken met [Ctrl+V].
 
Overzichten en verkoopformulieren 
	 als PDF-bestand opslaan, 
	 zodat u ze bijvoorbeeld per email kunt versturen.
 
Gebruikersrechten toekennen via het Gebruikersbeheer.