Ondersteuning

snelstart-dealerSnelStart is een eenvoudig en stabiel boekhoudpakket dat flexibel genoeg is om de meeste wensen te kunnen vervullen.
Dat is mede de reden dat er veel maatwerkprogramma’s op de markt zijn, die voor de boekhouding bouwen op SnelStart.
U haalt méér uit uw software na installatie door de SnelStart-dealer.

iConsult is een SnelStart-dealer met meer dan 20 jaar ervaring.
Wij bieden u ondersteuning bij de installatie van het programma met eventueel overname van de stamgegevens uit uw oude administratieprogramma.
Wij hebben uitgebreide ervaring met het implementeren van de in het programma aanwezige functionaliteit zoals:

  • Inlezen van uw bankmutaties
  • E-mailen van uw bestellingen, offertes en verkoopfacturen
  • E-mailen van betalingsherinneringen en aanmaningen
  • Doen van uw digitale Btw-aangifte
  • Voorraadbeheer en automatisch inkoopadvies


Daarnaast kunnen wij ondermeer de volgende oplossingen integreren:

  • Automatisch assembleren indien u samengestelde of bewerkte producten verkoopt
  • Uitgesteld inkopen, indien u werkt met vooruit ingevoerde verkooporders, zodat uw voorraad beperkt blijft
  • Uw verkooporders automatisch in het computersysteem van uw logistieke verwerker of verzender plaatsen
  • Extra subtabellen zoals bijv een lijst met te keuren materieel in het klantenscherm
  • Verwijderen van oude boekjaren, waarbij alle relevante gegevens zoals huidige grootboeksaldi en artikelvoorraad behouden blijven
  • Werken met meerdere contactpersonen per klant
  • Werken met meerdere valuta's naast elkaar (EUR / USD / GBP)

iConsult SnelStartKoppeling

iConsult beschikt over een unieke koppeling om uw gegevens bij te werken in uw SnelStart administratie, de SnelStartKoppeling.
De SnelStartKoppeling is geschikt voor:

  1. Het synchroniseren van uw webshop, o.a. Magento, met SnelStart
  2. Het verwerken van gegevens van bijv. een electrische weegschaal
  3. Het produceren van etiketten na het verwerken van order
  4. Het verwerken van extern aangeleverde gegevens, bijv. bestanden met te factureren orderregels (Mogelijke formaten: ASCII, CSV of XML.)
  5. Het electronisch aanleveren van data aan diverse instantie's, zoals het CBS of de Douane
  6. Het electronisch aanleveren van uw verzendorders aan uw distributeur zodat zij die kunnen verpakken en verzenden

Er is al een SnelStartKoppeling vanaf € 150,00 éénmalig en aansluitend € 15,00 per maand.
Ook als u specifieke wensen heeft, dan helpen wij u graag.
Informeer dus snel naar de mogelijkheden.

iConsult SnelStartKoppeling met Magento

De SnelStartKoppeling beschikt over functionaliteit om de volgende synchronisaties uit te voeren met Magento:

  1. In Magento aangemaakte klanten toevoegen in SnelStart
  2. In Magento gewijzigde klanten bijwerken in SnelStart
  3. In SnelStart gewijzigde klanten bijwerken in Magento
  4. In SnelStart verwijderde klanten verwijderen in Magento
  5. In Magento aangemaakte artikelen toevoegen in SnelStart
  6. In Magento gewijzigde artikelen bijwerken in SnelStart
  7. In SnelStart aangemaakte artikelen toevoegen in Magento
  8. In SnelStart gewijzigde artikelen bijwerken in Magento
  9. In SnelStart verwijderde artikelen verwijderen in Magento
  10. In Magento gemaakte orders toevoegen in SnelStart

U voert uw gegevens dus altijd op de gewenste manier in, óf in SnelStart óf in Magento.
De SnelStartKoppeling zorgt er voor dat beide programma's dezelfde gegevens hebben.
Niet alleen voor het invoeren van nieuwe gegevens, maar ook voor het verwerken van wijzigingen (bijv. adreswijzigingen / prijswijzigingen) zal dit veel tijd besparen.
Terwijl het niet meer mogelijk is dat er foutieve gegevens in staan omdat vergeten is e.e.a. zowel in SnelStart als in Magento bij te werken.

Voor de SnelStartKoppeling met Magento / VirtueMart / OpenCart / osCommerce / SEOshop rekenen wij € 500,00 éénmalig en aansluitend € 50,00 per maand.

Neem bij interesse contact met ons op om vrijblijvend de mogelijkheden te bespreken.

iConsult

Lekdijk-West 41

2861 ES Bergambacht

T 0182-309825

M 06-53234924

E

snelstart